Jale. Reality-show-ul difuzat pe un post de televiziune britanic a inregistrat cote de audienta extrem de mici si romancele risca sa piarda contractul Gilda Diaconu Gabriela si Monica Irimia, alias „Cheeky Girls”, sunt in cadere libera in Marea Britanie, unde reality-show-ul lor, abia lansat, a inregistrat cote de audienta dezastruoase. Spectacolul „Living with Cheeky Gilrs” („Viata cu Cheeky Girls”) a fost vizionat, in seara lansarii, de doar 99.000 de britanici, reprezentand o cota de audienta infima, de 0,53%, asa ca nu este de mirare daca postul Living TV va scoate emisiunea rapid din grila. Fetele, aflate intr-o cursa disperata de relansare a imaginii, au facut eforturi sa-si promoveze emisiunea cat mai bine. „Este un show care surprinde viata noastra de zi cu zi, in orice situatie: acasa, relaxandu-ne si ocupandu-ne de gospodarie, dar si pe scena. Apoi veti putea urmari momente din vacanta cu logodnicul meu Lembit si sora mea, Monica, la Paris. Nu in ultimul rand, detalii din timpul unei vizite in Romania, unde am fost sa rezolvam niste probleme de familie”, a spus Gabriela. „Veti vedea totul despre noi, fara bariere”, a promis ea intr-un interviu inainte de lansare.
Fetele au marturisit ca sunt suparate pe presa din Marea Britanie, care face tot posibilul sa le arate intr-o lumina proasta si spera ca show-ul ii va convinge pe telespectatori ca realitatea este alta. In acelasi interviu, ambele surori au fost de acord ca cea mai buna metoda de petrecere a timpului liber e shoppingul (iar la Londra chiar au magazine la discretie) si gatitul, dar la acest capitol prefera sa o lase pe mama lor sa faca regulile, pentru ca este foarte priceputa. Mereu in cautare de senzatii tari, Gabriela a declarat ca ia lectii de pilotaj. In timpul ramas liber, fetele pregatesc lansarea unei linii de parfum si cosmetice, care va avea loc, promit ele, de Craciun.