Fosta componenta a trupei sud americane RBD a acceptat in ultimul moment o sesiune de autografe intr-un mall bucurestean, dupa ce managementul ei a negociat la sange pretul corect
Este pentru prima oara cand o vedeta internationala da autografe la o zi dupa concert si nu inaintea show-ului, eventual, in cadrul unei conferinte de presa. Explicatia este cat se poate de simpla. Managementul lui Anahi a decis ca nu vor avea loc actiuni adiacente spectacolului de pe 13 martie. Decizia intalnirii cu fanii in mall a fost luata ulterior, dupa o serie de negocieri care au avut loc intre managerii artistei si Lucian Mitrea, ca reprezentant al Music Events Productions. „Fanii lui Anahi meritau asta”, ne-a declarat sotul Andreei Banica.
Potrivit surselor noastre, actiunea de la mall i-a costat ceva pe organizatori. Pentru o ora si jumatate, Anahi a incasat 10.000 de euro, de zece ori onorariul mediu al unui artist roman pentru un spectacol. Cert este ca prezenta cantaretei in centru comercial a creat o isterie generala. Sute de copii cu varste cuprinse intre 8-15 ani s-au imbrancit si au luptat la propriu pentru un autograf.