Pana nu demult, blonda cerea doar 100 de euro pentru orice gen de eveniment la care participa - prezentare de moda, MC etc. In momentul in care sefii ei de la Antena au aflat, au obligat-o sa creasca pretul in raport cu notorietatea adusa de emisiunea "Rai, da' buni".
Asistenta lui Mihai Morar poate fi considerata cea mai modesta vedeta din showbizul autohton. In timp ce colegele ei de podium devenite celebre datorita contractelor cu diverse televiziuni umfla preturile constiente ca popularitatea lor este un atu important in fata angajatorilor, Marina Dina l-a mentinut mult timp la 100 de euro, ajungand sa fie cea mai ieftina din breasla. Indiferent de angajament, fie ca era prezentare de moda sau MC, blonda solicita un onorariu de 100 de euro si, se pare, era foarte multumita. Colega ei de la Antena 1, Daniela Crudu, percepea pentru acelasi job de trei ori mai mult, iar cantareata Andreea Banica, de pilda, de zece ori. In aceste conditii, sefii Marinei de la Antena 2 au realizat ca un onorariu atat de mic nu va tria niciodata ofertele, iar pentru vedeta lor isi doreau numai contracte decente, de prima liga, nu susanele ieftine. Astfel, asistenta lui Morar a fost convocata la o discutie si obligata sa-si mareasca tariful. In urma cu trei saptamani, blonda a avut prima prezentare de moda cu pret crescut, percepand, pentru o singura defilare, 200 de euro. Evenimentul a avut loc intr-un mall bucurestean.