Prezentatoarea de la Prima Tv isi permite luxul sa imbrace tinutele doar o singura data, dupa care respectivele haine ajung la vanzare in magazine. In baza contractelor incheiate cu anumite case de moda, Andreea Raicu promoveaza diverse branduri, etaland obiectele cu pricina la evenimente mondene sau la emisiuni tv. O rochie din matase si satin, in nuante de alb, bej si negru, pe care Andreea Raicu a purtat-o la un eveniment monden, a fost recent achizitionata cu „cantec” dintr-un mall bucurestean. Desi fusese folosita, vestimentatia a fost expusa la vanzare la un pret piperat, de 2.400 de lei, la fel ca orice obiect nou nout din magazin. Admirata cateva saptamani bune de multe reprezentante ale sexului frumos, rochia nu si-a gasit cumparator decat in perioada reducerilor. Crezand ca va vinde mai repede celebra tinuta, vanzatoarea a scos in evidenta clientelor faptul ca rochita a apartinut vedetei de la Prima Tv. Numai ca reclama facuta nu a avut efectul scontat. Sursele noastre ne-au povestit ca in magazin s-a iscat o adevarata disputa de la acest detaliu. „Chiar daca e la reducere (de la 2.400 a scazut la 1.200), rochia costa foarte mult. Cum sa dau 1.200 de lei pe o rochie deja purtata?”, ar fi spus una dintre potentialele cliente. Pentru ca lucrurile sa nu ia amploare, adica sa se afle ca in magazinul respectiv se vand lucruri purtate, vanzatoarea a lasat si mai mult din pret, dupa ce a discutat cu directorul ei. Pe langa reducerea oficiala, deja afisata in magazin, rochiei purtate de catre Andreea Raicu i-a mai fost aplicat inca un discount. Prin urmare, cumparatoarea a achizitionat-o cu 900 de lei, laudandu-se ca are o tinuta pe care a avut-o vedeta de la Prima Tv. (A.R.)