In august 2009, Inna s-a auzit la radiourile din Polonia, doua luni mai tarziu in Rusia, treptat a cucerit intreaga Europa si a traversat Oceanul, in SUA. In doi ani de la lansarea in strainatate a albumului "Hot", romanca a vandut peste 500.000 de copii si a concertat in mai bine de 200 de orase din intreaga lume. Incasarile au fost pe masura.
„Inna este cel mai profitabil produs romanesc de export”, cum o descriau jurnalistii britanici in „The Guardian”. Aprecierea nu este departe de adevar daca se iau in calcul toate reusitele artistei din ultimii doi ani. Potrivit unui bilant realizat la comanda echipei ei, la jumatatea acestui an, din 2009 incoace, Inna a produs peste 8.000.000 de euro, fara sa se ia in calcul contractele publicitare si aparitiile televizate, dar din care insa se vor scadea procentele compozitorilor si casei de discuri. Aceasta este suma totala a incasarilor pe concerte si vanzari de discuri. Mai exact, cele 500.000 de copii ale albumului „Hot” au fost vandute cu 10 euro in medie, aducandu-i incasari estimative de cinci milioane de euro. La cele cinci milioane se adauga cel putin trei, bani proveniti din cele peste 200 de concerte cu un onorariu estimat la 15.000 de euro pe concert. Tariful perceput de artista a oscilat in decursul timpului si in functie de eveniment intre 10.000 si 30.000 de euro si, potrivit surselor noastre, show-ul de Revelion ii va aduce o incasare-record de 70.000 de euro. Noul clip Inna, „If you didn’t love me”! Uite cum canta live o piesa lenta! Inna, despre implicarea in scandalul vrajitoarelor: „Sunt foarte suparata! Eu, cand vreau sa mi se rezolve problemele, imi fac cruce!” Inna, la volanul masinii lui James Bond! Romanca a condus trei bolizi de lux pentru o emisiune auto din Franta!