Chiar daca masina sa este condusa de sofer, omul de afaceri Georgica Cornu, iubitul Marinei Almasan, e innebunit dupa automobile si viteza. Din cand in cand, el se duce pe pista de Formula 1 de langa Budapesta, Hungaroring, pentru a se "da" cu un Ferrari. Nu plateste nimic, pentru ca are o "combinatie" cu unul dintre furnizorii circuitului.
Omul de afaceri timisorean Georgica Cornu, a carui avere e estimata la 110 milioane de euro, este acum in divort si are o relatie cu vedeta TV Marina Almasan. Cand nu e prins cu afacerile, are grija sa-si cultive pasiunile: e innebunit dupa ping-pong, masini, partide de vanatoare si… gatit.
Periodic, el renunta la sofer si la confortabilul scaun din dreapta si urca la volan. Dar nu la orice volan si nu oriunde, ci intr-un Ferrari, pe circuitul de Formula 1 – Hungaroring.
De altfel, mai multi oameni de afaceri bogati din zona de Vest a tarii au acest „obicei”, de a inchiria celebra pista pentru a face cateva ture, printre ei numarandu-se si patronul imperiului RDS, Zoltan Teszari.
Cornu nu da niciun ban pentru a-si satisface moftul, deoarece are o relatie de afaceri cu unul dintre furnizorii circuitului, care ii ofera posibilitatea de a patrunde gratuit in arena. Un alt hobby de-al lui Cornu este ping-pong-ul, sport la care nu are adversar! In garajul casei sale are o masa pe la care au trecut toti vecinii.
Supranumit „Regele Asfaltului din Banat” pentru ca a incheiat mai multe contracte cu statul, Georgica Cornu a dezvaluit, pentru CANCAN de weekend, ca a intrat in afaceri in anul 1994, cu bani luati imprumut de la prieteni. Apoi s-a imprumutat de la banca ipotecandu-si apartamentul. In 17 ani de activitate a reusit sa dezvolte 15 de firme si are acum 2.100 de angajati. Averea sa urmeaza, insa, sa se imparta in curand, in urma procesului de divort inceput pe 5 aprilie. El si sotia sa, Oana, au de transat pe langa bani si custodia celor doi copii minori.
Isi face crescatorie de „pesti de aur”
Cornu a amenajat in localitatea timiseana Herneacova una dintre cele mai mari crescatorii de sturioni din vestul tarii. „Crescatoria pestisorilor de aur”, asa cum o numeste, a costat aproximativ 6 milioane de euro. Acesta a investit in acvacultura dupa ce a studiat fenomenul in Europa si si-a propus sa scoata un brand nou pe piata din Romania, Caviarul de Herneacova.
Gateste pentru invitati
Omul de afaceri organizeaza la casa parinteasca, in fiecare an de Sfantul Petru, „ruga” din localitate, o masa la care invita toti consatenii si o mare parte dintre angajati. Se ocupa personal de pregatirea meniului. In plus, de ziua lui trimite mancare angajatilor din toate firmele.