Gabi Firea a decis sa isi faca oficial debutul in divertisment anul acesta, cu editiile speciale ale emisiunii "Craciun in familie", iar daca ne luam dupa audientele grozave pe care le-a avut, se pare ca vedeta Antenei 1 a luat o decizie foarte buna.
Emisiunea moderata de jurnalista Gabriela Vranceanu Firea, „Craciun in familie”, s-a impus ca lider de piata la nivelul targetului urban, partea a doua a editiei inregistrand un rating si o cota de piata aproape duble fata de statia concurenta, Pro TV, la nivelul publicului urban, potrivit GfK Romania S.R.L.
Dupa un an plin de evenimente speciale – o nunta fastuoasa si pregatirea pentru venirea pe lume a unui copil – Gabi Firea si-a facut oficial debutul in divertisment, petrecandu-si Craciunul in familie, intr-o atmosfera de poveste, alaturi de prieteni aproapiati.
Emisiunea moderata de Gabi, „Craciun in familie”, s-a impus ca lider de piata. Cea de-a doua parte a editiei a inregistrat un rating de 6,9 procente si o cota de piata de 17,8%, aproape dublu fata de Pro TV, care a inregistrat un rating de 3,8 procente