Dani Otil a participat si anul acesta la unul dintre cele mai dificile concursuri de enduro din lume, iar prestatia sa a fost una foarte buna, clasandu-se pe un loc fruntas.
„Ziua unu – o zi superba, nu ne-a depasit nimeni, de la nicio clasa (nici macar expertii). Am avut ritm bun si am trecut usor peste zonele dificile. Am ajuns primii la sosire.
Ziua doi – traseu usor, de viteza. Speriati de abandonurile din anii trecuti, organizatorii au facut traseul mai putin tehnic. Mersul cu viteze mari, de peste 100km/h nu numai ca e periculos (mai ales pt meseria mea) dar nici nu ne e la indemana. In Romania, in general ne antrenam pentru pasajele tehnice si foarte dificile.
Ziua trei – Sibiu-Orastie. Tot o zi rapida, insa foarte lunga. Concurentii ce ne depasisera in ziua doi au lasat-o mai moale.
Ziua patru – Orastie-Sibiu/sosire. O zi destul de lunga, insa cu zone tehnice alternate cu pasaje periculoase. Pentru a mai prinde podium aveam de recuperat aproape 20 min fata de locul I, vreo zece fata de doi si 6 fata de locul III. La jumatatea zilei (service point) ii ajunseseram din urma pe cei de pe doi si de pe trei. I-am depasit pe o zona de coborare cu bolovani, apoi am tras de gaz cat am putut. Timp de cateva ore am mers atat de repede, incat abia apucam sa duc furtunul la gura pt apa. A fost una din cele mai frumoase zile pe motor din viata mea. Am navigat impecabil, nu am pus motocicleta jos (in zilele trecute am cazut si la 90km/h), am trecut in pasajele tehnice fara greseala. Inainte de sosire am prins din urma locul I. I-am depasit si asta insemna ca le-am mai furat 9 minute. Am castigat ziua, am luat locul III, la doua minute de locul II. Aproape frustrant, dar mai repede chiar nu cred ca se putea.
Romaniacs e o experienta unica atat pe traseu, cat si in afara lui. Cei mai buni piloti de pe planeta merg adesea pe acelasi traseu cu tine, mananca la masa ta… ii vezi, ii atingi… La anul trecem la experti”, a povestit Dani Otil pe blogul sau.