Cantareata s-a relansat pe scena muzicala cu un proiect costisitor realizat cu oameni care au lucrat in trecut cu celebritati internationale precum Backstreet Boys. Desi masinaria se misca greoi, bruneta si-a planuit sa devina cunoscuta pana in Asia. Claudia Pavel a pus la punct proiectul care, spera ea, o va ajuta sa devina „produs de export”. Bruneta a lucrat pentru noul sau album cu producatori celebri pe plan international si a inregistrat in studiouri din Germania, Suedia si Anglia. Convinsi ca au in mana o mina de aur, Cream si managerii ei au decis sa o valorifice la extrem. La inceputul lui decembrie, in numai trei zile, cantareata a inregistrat trei videoclipuri, pe care intentioneaza sa le difuzeze la intervale destul de mici de timp si sa foloseasca drept strategie o promovare agresiva. Modelul a fost importat de la celebra Beyonce, care numai in ultimele luni a scos trei clipuri unul dupa altul. Toata povestea insa a costat aproape 60.000 de euro, dupa spusele lui Marius Mates, managerul artistei, o suma pe care niciunul dintre cei implicati in acest proiect nu este convins ca o vor amortiza prea curand. „Daca totul va merge conform planului, probabil ca toate cheltuielile vor fi recuperate, dar nu mai repede de un an si jumatate”, ne-a declarat Mates. Numai albumul, inregistrarea si masterizarea au costat peste 25.000 de euro, nu cu mult mai mult decat unul facut integral in Romania. Iar clipurile, inca 12.000 fiecare. Planul de atac asupra pietei externe are ca prim obiectiv Europa de Est. Cele mai importante insa raman Japonia si China, unde, o data patruns, succesul este garantat. Numai asa cei 60.000 de euro vor reveni in cont si vor face pui. (S.I.)