Dupa trei sezoane in care a scos la lumina cele mai bune voci din tara, "Vocea Romaniei", show-ul difuzat de ProTV, revine in aceasta toamna cu o varianta pentru copii.
Concurentii celui de-al patrulea sezon al emisiunii vor fi de aceasta data cei mici.
Criteriile de selectie si regulile concursului vor fi aceleasi, singurul lucru care se schimba fiind varsta participantilor.
Nivelul competitiei ramane la fel de ridicat, antrenorii fiind gata sa gaseasca cele mai bune voci din randul copiilor si sa le faca celebre.
Pro TV a inregistrat in saptamina 3 – 9 martie cea mai buna audienta din istoria masuratorii moderne
In saptamina 3 – 9 martie, ProTV a inregistrat cele mai mari cifre de rating din istoria masuratorii moderne, in prime-time, pe publicul vizat de clientii de publicitate, iar pe intreg publicul national, a fost cea mai mare medie saptaminala de audienta atit in prime-time, cit si la nivelul intregii zile.
Asa se face ca la nivelul targetului vizat de clientii de publicitate ProTv a obtinut cea mai mare audienta medie de-a lungul saptaminii de 14,2 puncte de rating si o cota de piata de 30,5%, aproape triplu fata de audienta Antenei 1 care a obtinut doar 5,6 puncte de rating si 12% cota de piata, astfel ca in fiecare zi a saptaminii programele ProTV au inregistrat recorduri de audienta de pina la 12 ori mai mari decit concurenta in prime-time, intervalul de maxima audienta al unei zile.
La nivelul intregii zile, ProTv a fost lider de audienta cu o medie de 4,9 puncte de rating si 21,8% cota de piata. Si pentru ca saptamina buna se cunoaste inca de la inceput, ziua de luni a adus cu filmul „Sunt spion” o audienta dubla a ProTV fata de postul concurent, Antena 1.
Pe targetul vizat de clientii de publicitate, ProTV a inregistrat 10,8 puncte de rating si 22,4% cota de piata, in timp ce Antena 1 obtinea doar jumatate, 5,1 puncte de rating si 10,5% cota de piata.
La nivelul publicului national, filmul de la ProTV a inregistrat o audienta medie de 7,7 puncte de rating si 13,7% cota de piata, iar Antena 1 4,7puncte de rating si 8,4% cota de piata.
Filmul de marti urmeaza linia ascendenta si aduce pentru ProTV cifre triple fata de cele inregistrate de principalul sau competitor, Antena 1, la nivelul publicului commercial cuprins intre 18-49 de ani. Cind filmul „Faster: iute ca glontul” inregistra o audienta medie de 13 puncte de ranting si o cota de piata de 26,3 %, Antena 1 obtinea audiente de 3 ori mai mici: 4,6 puncte de rating si 9,2% cota de piata.
La nivelul publicului national, filmul de la ProTV a inregistrat o audienta medie de 10,7 puncte de rating si 18,4% cota de piata, iar Antena 1 3,2puncte de rating si 5,4% cota de piata.
Miercuri seara, pe 5 martie, ProTV a difuzat cel mai vizionat meci amical din istorie, meciul Romania – Argentina care a obtinut o audienta medie de 25 puncte de rating si o cota de piata de 49,3 procente, la nivelul publicului vizat de clientii de publicitate.
Pe publicul national, meciul Romania – Argentina a inregistrat o audienta medie de 24,8 puncte de rating si 43,6% cota de piata, iar Antena 1 doar 6,8puncte de rating si 12,0% cota de piata. Joi seara, telespectatorii au ras romaneste intr-un numar impresionant.
„Las Fierbinti”, cel mai vizionat serial romanesc al ultimilor 14 ani a inregistrat o audienta medie de 14,8 puncte de rating si 31,0% cota de piata, in timp ce Antena 1 a obtinut doar 8,0 puncte de rating si 16,8% cota de piata, pe publicul tinta al ProTV.
La nivel national, serialul a inregistrat o audienta medie de 13,4 puncte de rating si 22,6% cota de piata, iar Antena 1 doar 9,8puncte de rating si 16,4% cota de piata.
Tot joi, comedia „O saptamina nebuna” a avut o o medie de 11,8 puncte de rating si 24,7% cota de piata, in timp ce Antena 1 a inregistrat 9,9 puncte de rating si 20,7% cota de piata, pe publicul vizat de clientii de publicitate.
Blockbuster-ul divertismentului „Romanii au talent” a obtinut vineri seara cea mai mare cota de piata din istoria entartainmentului TV.
Audienta medie a emisiunii difuzate vineri, 7 martie a fost de 29,7 puncte de rating si o cota de piata uriasa de 59,1%, de aproape 10 ori mai mult decit concurenta, care a obtinut abia 3,3 puncte de rating si 6,5% cota de piata.
La nivel national, emisiunea „Romanii au talent” a inregistrat o audienta medie de 12 ori mai mare decit concurenta, adica 31,0 puncte de rating si 52.3% cota de piata, iar Antena 1 doar 2,6puncte de rating si 4,3% cota de piata.
Audiente duble a inregistrat si filmul „Ingeri si demoni” difuzat sambata seara in prime-time. Pro TV a inregistrat o audienta medie de 9,8 puncte de rating si 22,6% cota de piata, dublu fata de Antena 1 care a obtinut doar 5,5 puncte de rating ;I 12,8% cota de piata.
Duminica a fost „Cod rosu la Casa Alba”. Filmul saptaminii a fost de altfel si cel mai vizionat film din 2014, inregistrind o audienta medie de 15,1 puncte de rating si 27,5% cota de piata, dublu fata de Antena 1 care a obtinut la nivelul publicului vizat de publicitari care a obtinut 7,4 puncte de rating si 13,5% cota de piata.
La nivel national, filmul „Cod Rosu la Casa Alba” a inregistrat o audienta medie de 10,7 puncte de rating si 17,9% cota de piata, iar Antena 1 doar 7,3 puncte de rating si 12,3% cota de piata.
Pe parcursul intregii saptamini, Stirile ProTV de la ora 19.00 au obtinut o audienta medie de 11,9 puncte de rating si o cota de piata de 28,8 procente, la nivelul publicului tinta al ProTV, in timp ce Antena 1 avea mai putin de jumatate: 5,7 puncte de rating si 13,8% cota de piata.
Pe publicul national Pro TV inregistra pe timpul Stirilor de la ora 19.00 o medie de 14,5 puncte de rating si 26,4% cota de piata, tot dublu fata de principalul competitor.
R.N.