Designerul roman Ingrid Vlasov si-a promovat colectiile la Paris cu ajutorul unor reclame extrem de sexy, dar deloc vulgare, in care modelul Iulia Carstea aparea topless.
Modelul Iulia Carstea si creatiile lui Ingrid Vlasov au fost elementele principale ale campaniei de primavara-vara 2010, penultima colectie a designerului. Fotograful Tudor Cucu a realizat un pictorial incendiar pentru Ingrid Vlasov, in care Iulia apare la un moment dat topless, purtand o fusta semnata de creatoare. Colectia, un omagiu adus lui Constantin Brancusi, a inregistrat un real succes, fiind promovata si in cadrul Saptamanii Modei de la Paris, la editia din 2009. Apoi magazinul Maria Luisa, unul dintre cele mai cunoscute magazine de moda din Paris, si-a umplut vitrina cu creatiile designerului roman. Tot aceasta colectie, care a fost extrem de bine primita de critici, a ajutat-o pe Ingrid ca la urmatoarea editie a festivalului, cea din 2010, sa-si prezinte colectia in aceeasi zi cu Chanel si Valentino, cand in sala se aflau stilistii unor vedete celebre. Deocamdata, aceasta colectie se vinde exclusiv in strainatate, insa creatoarea va lansa in curand un magazin online, pe site-ul www.ingridvlasov.com, dar si un butic in Bucuresti.