DELICIU. Inghetata la metru i-a cucerit pe bucuresteni INVENTIVITATE. Frigaruiile de ciocolata reprezinta una dintre cele mai noi ?inventii” in domeniu Atractie. Piesele de rezistenta ale Festivalului Inghetatei si Ciocolatei „Icechocoland” au facut furori printre consumatori Mihnea Mihalache Fiastru Cunoscut mai degraba in randurile publicului matur, bautor de bere, sistemul „la metru” este acum disponibil si in varianta pentru toate varstele: inghetata la metru, in locul halbelor de bere fiind cornete de inghetata, iar in locul spumei, diverse arome. Inovatia a fost inaugurata in cadrul Festivalului Inghetatei si Ciocolatei „Icechocoland”, ce se desfasoara in perioada 23 – 25 mai la World Trade Center Bucuresti, sala Plaza. In fiecare zi, pana duminica, intre orele 10.00 si 20.00, publicul de toate varstele iubitor de dulciuri poate testa cele mai noi oferte ale producatorilor romani si internationali de inghetata, ciocolata si alte dulciuri. Principalele atractii ale festivalului sunt frigaruile din fructe glazurate in ciocolata belgiana, normala sau alba, pretul unei frigarui fiind de 5 lei si inghetata la metru. Mai exact este vorba despre sase cornete de inghetata, fiecare valorand 2,5 lei, astfel pentru un metru de inghetata, cei prezenti in cadrul festivalului fiind nevoiti sa scoata din buzunar 15 lei. Programul festivalului „Icechocoland” include diverse concursuri de ghicit arome si degustare de inghetata, precum si programe artistice pentru copii.