RELAXARE. Cand nu se ocupa de politica, fostul lider de la Kremlin isi petrece timpul cu hobby-ul sau preferat, pescuitul EPUIZATA. Ludmila Putina sustine ca sotul ei e un „vampir” care o stoarce de energie Succes. O revista moscovita care i-a dedicat un numar intreg premierului rus si-a epuizat tirajul de 400.000 de exemplare in doar cateva ore Alina Creanga Desi aparent a facut un pas in spate si nu mai este presedintele Rusiei, Vladimir Putin continua sa fie adorat de catre „supusii” sai. Recent, revista moscovita „Secretele starurilor” i-a dedicat o intreaga editie actualului prim-ministru, pe care il prezinta drept cel mai mare sex-simbol pe care l-a avut Rusia in ultimii ani. „Am creat un monument care sa il reprezinte pe Vladimir Putin si care sa se adreseze oamenilor simpli. Am dorit sa il prezentam drept un om pragmatic, care, insa, stie sa savureze o gluma buna, un om puternic si care arata foarte bine”, si-a motivat Roman Popov, redactorul-sef al publicatiei, decizia de a-l „peria” pe fostul lider de la Kremlin. „In plus, indiferent ce ar face, Putin il eclipseaza pe actualul presedinte, Dmitri Medvedev. Cred ca nu exista femeie in Rusia care sa nu viseze la un sarut pasional si o imbratisare cu primul-ministru al tarii”, a adaugat acesta.
Cum era de asteptat, printre amintiri legate de vizitele tanarului Putin in cluburile de striptease din Hamburg ori de declaratiile laudative ale femeilor care se declara subjugate de „farmecul” primului-ministru, revista strecoara si un poster cu acesta, la bustul gol, in timpul unei partide de pescuit. Cea mai surprinzatoare rubrica din „Secretele starurilor”, insa, o are in prim-plan pe Ludmila, sotia lui Putin, care declara sus si tare ca „Vladimir este un vampir”. Tovarasa de viata a politicianului, laudata de jurnalisti pentru talentele sale de bucatareasa si croitoreasa, povesteste presei ca Putin a fost intotdeauna un sot bun, care nu a batut-o, dar care are un stil de a se comporta ce o stoarce de orice energie. Publicata in 400.000 de exemplare, revista s-a epuizat rapid de pe tarabe, cumparatorii fiind in majoritate femei.