Simpatic. „Sa-i lasam pe oameni sa se distreze”, a spus Karel Schawarzenberg, care nu a contestat clipul Firma Tecfood, din Cehia, se afla in centrul unui scandal dupa ce a scos o reclama la o bautura energizanta care il are ca personaj pe ministrul ceh al Afacerilor Externe, surprins motaind in timpul unei sesiuni a parlamentului. Tecfood a anuntat ca va retrage reclama, care a fost deja amplasata in mai multe locatii din Praga, la cererea Agentiei de reglementare in domeniul publicitatii, Rada pro reklamu (RPR). Clipul il infatiseaza pe ministrul Karel Schwarzenberg motaind, mesajul fiind ca aceia care beau Kamikaze „rezista mai mult”. Schwarzenberg a recunoscut ca a adormit, sedinta fiind prea lunga si obositoare. Cand a fost lansata reclama, seful diplomatiei cehe, in varsta de 70 de ani, era internat intr-un spital din Austria pentru o operatie pe cord. „Sa-i lasam pe oameni sa se distreze un pic”, le-a spus el ziaristilor, adaugand ca nu are nimic impotriva reclamei. Pozitia sa i-a incantat pe reprezentantii Tecfood, care au apreciat ca ministrul are simtul umorului. (G.D.)