Pierdut. Premierul incearca sa inteleaga de ce nu-l vor britanicii Premierul britanic Gordon Brown a primit o „palma” din partea uneia dintre cele mai mari companii de publicitate din lume, care a refuzat oferta sa de 75.000 de lire sterline pentru a-i imbunatati imaginea, relateaza „Daily Mail”. Potrivit sursei citate, Brown l-a invitat in Downing Street, 10, pe Paul Eden, unul dintre directorii Ogilvy, pentru a pune la cale o campanie de imagine si sa incerce sa afle de ce sta atat de prost premierul laburist in sondaje. Ogilvy & Mather Worldwide se ocupa, printre altele, de campaniile publicitare ale vedetelor Brad Pitt, Ben Affleck, Reese Witherspoon si Renee Zellweger. „Ogilvy a simtit ca nu este momentul potrivit pentru a se implica politic si suma oferita n-a fost tocmai satisfacatoare”, a spus o sursa. In ultimele sase luni, Brown a cheltuit peste 330.000 de lire sterline pentru a angaja o „armata” de consilieri pe probleme de media si imagine, care n-au reusit, deocamdata, sa faca minuni. (G.D.)