ABUNDENTA. Oferte pentru toate gusturile Modernizare. In ultima perioada presa e intesata de anunturi prin care vrajitoarele patriei isi ofera serviciile inclusiv telefonic Desi practicile sunt de Ev Mediu, vrajitoarele mioritice se pliaza perfect pe tehnologia mileniului trei. Asta inseamna ca se folosesc inclusiv de telefon pentru a dezlega orice fel de farmece si faceri de bine si chiar primesc mesaje pe telefonul mobil. In pregatire, probabil, blestemele prin fax, descantecele prin e-mail si sms, plus ceva dezlegari de cununii on-line. In ultima vreme, mica publicitate e impanzita de ofertele vrajitoarelor ori ale asa-ziselor starete care fac si desfac, leaga si dezleaga, acum si prin intermediul telefonului. Am luat mica publicitate si am facut un experiment sunand la cateva numere de telefon ale vrajitoarelor. Orice este posibil, conditia de baza, insa, fiind sa iti dai datele complete de pe buletin.
Vrajitoarele stapanesc cele mai avansate forme de comunicare prin telefon, primesti chiar teasere de genul: „Va fac acum un descantec prin telefon si va astept la mine”. Intrebarile standard pe care ti le pun la telefon sunt: „Din ce oras sunteti?” si „Spuneti-mi datele dumneavoastra!”. „Datele” se refera, intre altele, la zodie, nume sau altfel de referinte care ar putea servi „prezicerii” viitorului, dar, in momentul in care intrebi cum se face plata, ti se cer date mult mai concrete, precum cele din buletin. Printre cele care presteaza telefonic si „deschid cartea” inclusiv prin retele Vodafone ori Orange se numara „Maica Magdalena”, care lucreaza „de luni pana luni telefonic”, „Marea tamaduitoare Melissa”, care deschide „Cartea de Tarot telefonic”, „vrajitoarea Daniela”, care foloseste „globul si telefonul”, „Stareta Filofteia”, „Clarvazatoarea Soveja”, „Alina, printesa Magiei Albe” si multe altele. Ne-am incercat norocul la vrajitoarea „Lenuta din Bucuresti”, in anuntul careia scrie: „Din Cutia Pandorei a ramas doar speranta si spor, ca prin harul meu lumea sa fie mai buna”. Semn ca am dat peste o vrajitoare cultivata, care stie mitologie. Cam ce fel de probleme avem? Cu bautura, raspundem, dar nu prea intelegem asta cu cutia Pandorei, cine-i Pandora? am continuat. „Deci eu sunt exact ce scrie acolo”. „Pandora?”. „Nu, eu sunt ultima speranta, dar veniti la mine si vedem exact ce si cum!” si ne mentioneaza o zona din Bucuresti. E clar, nu stie cine e Pandora. „Sa luati cu dumneavoastra un insemn, un tricou sau ceva si 9 picaturi de apa din casa!”. „Ah, deci trebuie sa trec pe acasa mai intai?!”. „Nu mai treceti, luati o sticla de apa plata”. „Doamna Lenuta” a actionat cel mai profesionist dintre toate vrajitoarele pe care le-am sunat, in celelalte cazuri lovindu-ne de obsesia datelor, fara de care vrajitoarele nu discuta „rezolvarile” telefonice.
Vrajitoarea Milena spune ca poate rezolva printre altele si diferite boli de piele. Sunam si ii spunem ca este vorba despre o ruda bolnava de piele. „Se rezolva telefonic, dati-mi datele!”. „N-avem datele, e vorba despre o ruda, dar va poate suna?”. „Da, sa ma sune si sa-mi dea datele”. „Si cum plateste, prin telefon?”. „Da, sa ma sune!”. Mama Maria care „rezolva orice fel de caz in numai 45 de minute” functioneaza prin cutia postala a numarului de telefon. Sau are telefonul inchis, greu de spus. Maica Dafina „venita din Ierusalim cu plante si leacuri” ne scapa chiar si de „patima drogurilor”. Sunam la numarul de telefon de la mica publicitate si vorbim, pe rand cu trei persoane, care ne dau de la una la alta. La a treia persoana renuntam si inchidem. O sa revenim cand isi deschide cont de e-mail, poate va fi mai accesibila. (M.M.)