SANTIER. La mizeria deja existenta dupa topirea zapezii se mai adauga si cea facuta de utilajele care executa lucrari pe arterele Capitalei BALET. Ca sa nu-si murdareasca incaltamintea, bucurestenii sunt nevoiti sa mearga pe varful picioarelor Indiferenta. Desi, dupa topirea zapezii, strazile sunt mizerabile, firmele de salubrizare nu curata mocirla pentru ca nu este stipulat in contractele cu primariile Alexandra Nastase Strazile Capitalei arata jalnic dupa topirea zapezii. Desi incalzirea vremii ar trebui sa fie un prilej de bucurie este mai degraba un motiv de a ne cumpara cizme de cauciuc. Aceasta e, se pare, singura solutie pe care o mai putem aplica pentru a ne descurca printre mocirla si noroaiele din Bucuresti. Chiar daca autoritatile locale au incheiat contracte cu firmele de salubrizare pentru curatenia orasului, in acte se stipuleaza ca acestea trebuie doar sa indeparteze zapada de pe carosabil atunci cand ninge si sa spele arterele, dar o pot face numai cand temperatura minima exterioara nu este inferioara valorii de 5?C. Asadar, problema mizeriei de pe bulevarde este prea putin luata in calcul de edilii de sectoare, iar realitatea arata ca sute de strazi aproape ca sunt „inghitite” de noroaie. „Pe aceasta strada este un santier de doi ani, iar noroiul s-a strans si a ramas la rigola pentru ca nimeni nu l-a ridicat. Am fost chiar la un pas de accident, fiind atent pe unde trebuie sa calc era sa ies in fata unei masini. Este strigator la cer ca in Bucuresti sa te concetrezi pentru a nu iti murdari pantofii”, ne-a spus George Muraru, un bucurestean de 50 de ani. Cat despre trotuare, acestea intra in responsabilitatea asociatiilor de proprietari, care, insa, nu se sinchisesc sa le curete pentru ca nimeni nu le poate sanctiona. Edilii de sectoare considera ca vinovate pentru mizeria din Bucuresti sunt firmele care nu respecta prevederile autorizatiei de construire, conform carora societatile ar trebui sa introduca obligativitatea de a curata utilajele inainte si dupa iesirea din santier. Primarul Sectorului 1, Andrei Chiliman, a inceput deja amendarea societatilor ale caror camioane imprastie materiale de constructii si noroi pe arterele din Capitala. foto: Laura Dobre