Proiectul de rebranding al Grupului Tiriac, dezvoltat impreuna cu agentia Brandtailors, a fost apreciat la Transform Awards 2012, obtinand premiul Gold la categoria "Best rebrand by region: Eastern Europe" si premiul Bronze la categoria "Best Brand Consolidation."
Noul logo al brandului Tiriac este reprezentat printr-un blazon ce reuneste simbolic cele patru valori ale Grupului: Rezistenta, Viziune, Stabilitate si Integritate. Procesul de rebranding al Grupului Tiriac s-a implementat pe parcursul anului 2011, in toate companiile si pe toate liniile de business Tiriac Holdings – Tiriac Auto, Tiriac Imobiliare, Tiriac Leasing, Premium Leasing, Tiriac Brokers si Tiriac Air. „Nominalizarea proiectului de rebranding al Grupului Tiriac la Transform Awards 2012 confirma ca am facut cea mai potrivita alegere privind noua imagine de marca a Tiriac Holdings. Ma bucura faptul ca, odata cu finalizarea proiectului, juriul acestei importante competitii europene a apreciat initiativa noastra si implicit rezultatul. Intentionam sa ne „reinventam” constant, iar prin aceasta noua abordare de piata dorim sa transmitem clientilor viziunea si misiunea noastra – de a oferi excelenta in servicii”, a declarat Ion Alexandru Tiriac. Transform Awards este cea mai importanta competitie europeana de branding, repozitionare si transformare de brand. Axata pe tematici de strategie, executie, continut si evaluare, competitia recunoaste cele mai bune practici in materie de corporate management si strategie de produs. t