TELVERDE. Turistii nemultumiti de aspectul plajelor sau de serviciile de pe plajele de la Marea Neagra pot face sesizari, gratuit, la telefonul 0800 030 200 Nemultumiri. De la deschiderea sezonului estival, sute de turisti au sesizat OPC Constanta Ioana Popa Desi serviciile de pe litoral s-au mai imbunatatit, turistii au depistat si anul acesta o gramada de nereguli. Cele mai multe sunt legate de neindemanarea chelnerilor si a bucatarilor. Un turist, de pilda, s-a aratat deosebit de indignat de faptul ca, la o terasa din statiunea Eforie Sud, i s-a servit mai intai felul doi si apoi primul fel de mancare. Un altul a fost cazat intr-o camera cu televizor cu diagonala de 51 de centimetri, dar, a doua zi, aparatul a fost inlocuit cu unul de 37 de centimetri, fapt ce l-a suparat atat de tare, incat a mers direct la OPC. Omul nu avea dreptate, sustin inspectorii de protectia consumatorilor, intrucat dotarile standard prevad ca in camera sa fie TV cu diagonala de 37 de centimetri, numai ca, in cazul lui, aparatul fusese stricat si inlocuit cu unul cu diagonala mai mare, revenindu-se ulterior la televizorul mai mic. De asemenea, multi turisti reclama faptul ca unitatile de cazare ofera servicii de paza foarte slabe, iar multi raman fara bunurile din camere, in principal fara telefoanele mobile. Potrivit purtatorului de cuvant al OJPC Constanta, Rodica Mocanu, reclamatiile cu privire la gramajul portiilor de mancare, intarzierea servirii mesei sau faptul ca gasesc sticlute de parfum cu mai putine grame in cutiile pe care scrie un gramaj mai mare sunt printre cele mai frecvente.
Gramajul alimentelor Intarzierea servirii meselor Lenjeria de pat murdara sau rupta