Regia Autonoma de Transport Bucuresti are o istorie bogata in spate, iar la inceputurile acesteia la "putere" erau cele trase de cai. Usor, usor in circulatie au fost introduse si autobuzele, iar primele care au circulat in oras au avut roti de lemn.
La 1936, la doar cativa ani de la renuntarea la mijloacele de transport trase de cai, Regia obtine exclusivitatea transportului in comun cu tramvaie si autobuze pentru Bucuresti.
Surpriza de sarbatori! Soferii RATB sunt controlati cu etilotestul inainte sa intre pe traseu!
Atunci Capitala avea o suprafata de 31.000 de hectare, inclusiv 12 comune suburbane pentru care asigura transportul. Parcul de autobuze era de 392 bucati, marci ca Renault, Chevrolet si Henschel, care functionau pe 22 trasee.
Parc de 1.000 de Mercedes-uri!
Astfel, de la autobuzele care avea roti din lemn cu benzi de cauciuc, Regia a ajuns acum la un parc de 1.000 de masini ultra modern, dintre care jumatate dotate cu aer conditionat. (A.S.) (Sursa foto orasulluibucur.blogspot.ro)