Emisiunea „Nasul” de pe B1, din data de 6 octombrie, a fost lider de piata, surclasand timp de peste o ora toate celelalte posturi TV. Experimentul cu contorul, realizat in direct si in premiera in Romania, in care s-a demonstrat jaful de la gaze, a tinut cu sufletul la gura milioane de romani. Astfel, in intervalul 22.45 – 24.15, „Nasul” a fost lider de audienta cu o cota de piata de 10,3%. Intreaga emisiune a avut un reach mediu de 2 milioane de telespectatori – target urban, conform Gfk Romania, sursa datelor de audienta. Radu Moraru va continua seria anchetelor sale jurnalistice pertinente care au reusit, de-a lungul timpului, sa modifice in bine lucruri despre care nimeni nu mai credea ca se vor schimba. Incisivul moderator de la B1 TV a declarat intr-un interviu ca uneori se mai si enerveaza in timpul emisiunii, cu toate astea pentru el talk show-ul este cel mai bun moment de relaxare dupa o zi de munca. „Nasul” este o emisiune profesionista care ar face audienta pe toate posturile. „B1 TV este un post cu cota de piata mica, un post mic, pentru ca el asa a fost gandit, sa faca bani. Important pe TV este sa ai branduri”, a mai declarat Radu Morar. (C.C.)