ATRACTIE. „Lindelucy” starneste si mai mult interesul barbatilor Fostul iepuras „Playboy” si-a cumparat lenjerie intima ultramoderna, dotata cu un sistem prin care sa poate fi rapid localizata de partenerul de viata. Dana Arama Actrita si modelul Pamela Anderson vrea sa demonstreze ca in ciuda trupului ei facut pentru pacat, este o fata cuminte, care nu calca stramb in relatiile amoroase pe care le are. Pentru a demonstra partenerului de viata, deocamdata inexistent in viata ei, ca ii este cat se poate de fidela, starleta si-a achizitionat ultima fita aparuta pe piata in materie de lenjerie intima. Este vorba despre chiloti, sutiene si body-uri dotate cu GPS, produse de compania braziliana „Lindelucy”. Pamela si-a achizitionat pentru inceput doar o pereche de chiloti cu GPS, sistem cu ajutorul caruia poate fi rapid reperata de iubitul ei. Pentru chilotii cu pricina, fostul iepuras „Playboy” a scos din buzunar 2.000 de dolari. „Sunt senzationali si merita toti banii. Le sfatuiesc pe toate femeile care au probleme cu partenerii de viata extrem de gelosi sa-si cumpere o astfel de lenjerie intima. Pot sa demonstreze oricand ca le sunt fidele iubitilor, pentru ca daca acestia vor sa stie unde se afla la un moment dat, o pot face foarte usor. In plus, lenjeria cu GPS este dotata si cu un sistem special care incepe sa tiuie imediat ce posesoarea isi uita lenjeria pe undeva”, a povestit vedeta.
„De multe ori am avut probleme cu iubitii mei pentru ca ei credeau ca ii insel, desi incercam din rasputeri sa-i conving ca nu era adevarat, insa fara succes. Acum, cu acest tip de lenjerie pot demonstra ca sunt o fata cuminte”, a mai spus Pamela, despre care s-a scris ca s-ar fi intors in bratele primului ei sot, rockerul Tommy Lee, desi ea sustine ca sunt doar buni prieteni si nimic mai mult. Cu toate ca Pamela Anderson se declara incantata de chilotii cu GPS, lenjeria „Lindelucy” a starnit vii critici in randul femeilor, care considera ca produsele nu sunt decat o metoda de a-i ajuta pe barbati sa le controleze mai mult viata. Reprezentantii companiei sustin insa ca lenjeria este creata special pentru femeia moderna, activa si care are curajul sa-si asume propriile decizii.