INEDIT. O femeie, aflata in concediu la Eforie Sud, a cerut inspectorilor de la Protectia Consumatorilor sa alunge pasarea pentru a avea liniste Alexandra Ariciu Odata cu sezonul concediilor, romanii nu mai fac reclamatii privind calitatea indoielnica a alimentelor sau a produselor de orice fel. Cetatenii apeleaza la Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului (ANPC) ca sa sesizeze neregulile din statiunile de la munte sau de pe litoral. Recent, o femeie cazata la Eforie Sud a reclamat la ANPC „cocosul pitic” al vecinului, ba chiar si „cantatul pasarii”. Turista nu a fost multumita de serviciile unei pensiuni pentru ca „un cocos a cantat non-stop si i-a spart timpanele si creierii”. Femeia a cerut inspectorilor sa ia masurile necesare, pentru ca „pasarea sa fie dusa din preajma casei, pe motiv ca altfel ajunge la balamuc”. O alta sesizare iesita din comun a fost formulata de o familie cu un copil in varsta de trei ani. In timp ce parintii consumau o cafea la benzinarie, micutul se afla la locul de joaca special amenajat in vecinatatea statiei de alimentare. La plecare, insa, parintii au descoperit ca acesta avea sandalele roase de un caine comunitar. Cuplul a reclamat benzinaria pentru recuperarea prejudiciului, considerand ca vina apartine operatorului economic, care n-a supravegheat locul de joaca.