GHINION . Magda Cristea va avea de asteptat cel putin o luna pana isi va recupera din service masina care s-a stricat la doua luni de la achizitionare Un pret mare platit pentru achizitionarea unei masini nu este intotdeauna garantia calitatii acesteia si nu ofera mereu siguranta unui service ireprosabil atunci cand s-a stricat. Bucuresteanca Magda Cristea a cumparat de la firma Auto Imola un autovehicul Alfa Romeo de 30.000 de euro. Dupa doar cateva luni de functionare, masina s-a stricat, inexplicabil, in mijlocul strazii. Bucuresteanca ne-a povestit ca a mers imediat la service-ul autorizat pentru a beneficia de garantie. Aici, a avut o alta surpriza neplacuta. Patronul firmei i-a spus ca s-a stricat motorul si ca remedierea problemei dureaza mai mult de o luna. Pe langa faptul ca aceia de la service nu au dat nicio explicatie pentru perioada lunga de timp necesara pentru reparatii, nu i-au oferit niciun alt autovehicul pentru folosinta in aceasta perioada, asa cum prevedea contractul de garantie. (B.C.)